Neeejhh, det skal vi ikke.

Meget er anderledes i dette efterår, og alligevel indfinder der sig en form for normalitet,

Stram op , står der på mange indgangspartier til de butikker jeg kommer rundt i. Helt Enig.

 Eller det er nok mere i forhold til hygiejne og afstandsregler der tales om at stramme op, hvilket uden tvivl er nødvendigt, men samtidig falder det mig også ind at der skal strammes op på butiksoplevelsen.

Styrk den interesse der er for at handle lokalt og få gode indkøbsoplevelser. Se dine kunder og gør dit produkt atraktivt.

Yd service og brug din faglighed – Det er lige nu der kan gøres en forskel.

Her kan du også bruge din dekoratør

alle blev vi tvunget til at kigge på vores ekstistens grundlag , og lave om på rutiner. Vi kan godt spare på omkostningerne i en periode, men det er dyrt på sigt. Det er jo en meget menneskelig reaktion og fornuftigt at stoppe op og kigge på alle sine omkostninger , skære ind til benet og spare hvor man kan,

Dog , skal vi ikke spare os selv ihjel – Jeg blev selv meget forskrækket og frygtede det værste.

Til min store glæde og overraskelse har situationen vendt sig til efterspørgsel fra nye som gamle kunder . Jeg har armene oppe over hovedet, og knokler på livet løs 🙂

Juleforberedelserne er også i fuld gang,  så med stor ydmyghed,  ser jeg frem til at bidrage til  succes frem for fiasko. 

Rastløshed og frustration bliver til inspiration og arbejdsglæde