Drive Safe kampagne hos Nyt Syn Svendborg .

Udgangspunktet er ofte markedsføringsmaterialet.

Plakaten med modellen i den ternede habit er rigtig godt blikfang,

så den ville jeg gerne bruge.

Min ideudvikling startede hos Autogenbrug i Svendborg 🙂

Ledte efter grønt, som kunne matche nyt Syns kampagnemateriale, og der blandt grimme trafikuheld og endeløse rækker af skrottede og udtjente gamle biler stod en Toyota i den helt rigtige farve

Så herfra var ideen klar.

selvfølgelig er der nogle timer gemt i forberedelse, men resultatet giver helt sikkert mere effekt og omtale end plakaten ville klare for sig selv.

Jeg vil gerne signalerer et overbevisende udtryk, som giver kunderne en oplevelse, samtidig med at der er fokus på produktet.

Signalværdien er ikke kun den aktuelle opsætning med drive Safe tema, men ubevidst informerer du kunden om at her er vi grundige og interesserede i vores butik, og dermed i vores kunder.